Erasmus+ Personel Eğitim Alma Hareketliliği Yurtdışından Döndükten Sonra Hazırlanması Gereken Belgeler
1) Katılım Sertifikası: Faaliyetin gerçekleştiği kurumdan dönmeden önce talep edilmelidir. Islak imzalı ve orjinal kopyası ofisimize teslim edilmelidir.Belge üzerindeki tarihler daha önce hazırlanan Eğitim Alma Hareketliliği Anlaşması ile birebir uyumlu olmak zorundadır. Yurtdışındaki kurumlar genelde kendi formatlarında katılım sertifikası düzenlemektedirler ancak öğretim üyesinden katılım sertifikası formatı talep edilmesi durumunda ekteki örnek belge kullanılabilir.
2) Pasaport Giriş-Çıkış Sayfası Fotokopisi:
3) Orijinal Biniş Kartları:
4) Personel Nihai Raporu: Yukarıdaki belgeler personel tarafından tamamlandığında ofisimiz tarafından herbir personel Avrupa Komisyonu'na raporlanacaktır. Raporlama işlemi tamamlandığında sistem tarafından e-posta adresinize nihai rapor ile ilgili bir e-posta gönderilecektir. Raporu tamamladığınızda geriye kalan hibeniz ödenecektir.
5) Personel Eğitim Alma Hareketliliği Memnuniyet Formu
Eğitim alma hareketliliğini tamamlayan personelin hareketlilik yapmış olduğu kurumu akademik kalite, bilgi ve destek ve konaklama ve altyapı gibi faktörlere bağlı olarak değerlendirdiği, kişisel deneyimini betimlediği ve Erasmus+ değişim sürecine yönelik önerilerini içeren ilgili formu doldurması beklenmektedir.